Minggu, 08 November 2015

An Incredible New Berat Badan Produk: Otak Anda!

An Incredible New Berat Badan Produk: Otak Anda!

Saya ingin memperkenalkan anda kepada satu yang luar biasa baru penurunan berat badan produk: Otak anda ...

A Bit Sejarah

Saya menemui satu teknik yang sangat unik mental untuk penurunan berat badan banyak, bertahun-tahun lalu dari Pemikiran Baru guru besar, Dr. Joseph Murphy. Apabila saya mencatatkan ia di website perniagaan saya beberapa tahun yang lalu, ahli-ahli umum mengucapkan terima kasih kepada saya untuk penurunan berat badan mereka tidak lama kemudian.

Pada tahun 2005, saya memutuskan untuk menjalankan ujian formal teknik itu dengan sekumpulan peserta sukarelawan untuk membuktikan keberkesanan kaedah ini, yang tidak pernah diturunkan kepada arus perdana, untuk tujuan berpotensi menambah kepada perpustakaan saya program kemakmuran. Tetapi pertama, saya mahu melihat cukup hasil yang positif daripada orang ramai untuk menyokongnya.

Saya menambah tambahan saya sendiri untuk teknik yang berdasarkan pengetahuan saya yang luas minda separa sedar dan hasil dari cabaran yang membuktikan nilai proses. Pengalaman ini disokong keyakinan saya bahawa untuk mencapai kejayaan dalam apa jua bidang kehidupan kita, kita perlu mewujudkan asas dalaman - minda. Badan kita adalah cermin mental, emosi dan rohani kita. Dan berita yang baik adalah bahawa kita boleh mengubah pemikiran itu!

Saya percaya bahawa sama ada kebanyakan orang sedar atau tidak, ada kelaparan mendalam ilmu ini (okay, pun mungkin yang dimaksudkan) - link hilang dan anjakan dalam kesedaran yang akan menghasilkan penyelesaian yang pantas dalam semua aspek kehidupan, termasuk apa yang saya merujuk kepada sebagai "kemakmuran badan." Semua orang memberi tumpuan kepada penyelesaian yang luar tanpa menghadiri bagi yayasan amat penting yang akan memastikan kemajuan dan keputusan mereka - penyelesaian dalam.

Dan Pandangan Semasa

Menggunakan undang-undang mental, anda boleh menurunkan berat badan dalam cara yang asli tanpa tenaga - dengan perlahan-lahan beralih pemikiran dominan dalam minda bawah sedar anda dan tidak lagi berfikir untuk diri anda sebagai mempunyai untuk menurunkan berat badan. Anda menukar tumpuan kesedaran anda dengan apa yang anda tidak mahu bukan apa yang anda tidak mahu. Selama anda terus memikirkan apa yang anda tidak mahu, anda akan terus nyata lebih daripada apa yang anda tidak mahu. Itulah sifat minda bawah sedar dan asas undang-undang mental.

Anda mesti menghapuskan apa-apa kepercayaan menjadi "dieter" atau perlu "mengurangkan berat badan" dan bukannya mewujudkan pemikiran dominan baru dalam minda seseorang yang layak, badan yang sihat. Minda bawah sedar anda akan menerima kepercayaan baru anda dan kompulsif akan membimbing anda untuk melakukan segala yang perlu untuk mencapai hasil itu.

Pemahat A tidak berfikir pada semua tentang kerepek jauh di batu atau marmar atau tanah liat ... Saya percaya dia (atau dia) melihat dalam mata minda imej apa yang mereka mahu untuk membuat - wawasan hasil akhir. Dan itulah apa yang anda akan lakukan dengan badan anda. Anda tidak lagi akan memberi tumpuan kepada "menyebabkan jurang" apa-apa. Anda akan memberi tumpuan kepada hasil yang dikehendaki. Anda akan mewujudkan badan yang anda mahu dan bukannya meratapi badan yang anda tidak mahu.

Anda mungkin perlu untuk kehilangan sejumlah besar berat badan atau mungkin anda perlu untuk kehilangan minimum. Anda tidak keseorangan dalam mana-mana kategori dan lain-lain lagi berkongsi cabaran anda. Itulah yang membuat proses ini begitu menarik. Seorang guru besar pernah berkata, "Undang-undang itu tidak membezakan orang." Ini bermakna bahawa undang-undang mental dan rohani bekerja sama untuk semua orang, tidak kira siapa anda dan apa keadaan anda. Kita semua diperbuat daripada barangan fikiran yang sama dan semangat. Sama seperti graviti akan bekerja untuk semua sama, jadi akan undang-undang ini mental, jika anda menyelaraskan diri dengan mereka.

Dengan menerapkan pemikiran benih baru dalam minda bawah sedar, anda akan mewujudkan satu set baru teras kepercayaan, dan kepercayaan-kepercayaan seterusnya akan mewujudkan penawar dan keadaan fizikal yang baru.

Pil Magic

Apa yang menarik adalah bahawa terdapat bilangan yang semakin meningkat daripada buku diet di pasaran, terdapat lebih banyak pengetahuan yang ada pada kita berbanding sebelum ini tentang pemakanan dan kesihatan, mungkin ada lebih gimnasium dan pusat kecergasan di negara kita daripada pada masa lain . Namun negara kita "gemuk" daripada yang pernah (dan kita perlu berhenti menyalahkan semuanya pada duduk di komputer).

Dalam kepesatan program penurunan berat badan dan peralatan dipasarkan di Internet, dalam semua media tradisional, dan secara khusus di televisyen, menjelaskan banyak perkara untuk carian orang ramai untuk mendapatkan pil ajaib yang baru dan lebih baik.

Sesuatu yang tidak masuk akal di sini. Pendapat saya adalah bahawa kita cuba untuk menyelesaikan masalah ini dari luar apabila apa yang kita benar-benar perlu lakukan adalah mewujudkan satu asas di bahagian dalam juga.

Semua buku-buku, pengetahuan, diet dan peralatan di dunia tidak akan menyebabkan "badan" anda kemakmuran melainkan jika anda pertama mempunyai minda yang cergas, badan yang sihat. Hanya selepas itu akan alat-alat lain membantu anda. Jika anda tidak mempunyai pemikiran, maka anda secara automatik akan menyimpan kembali semula dengan keterangan yang nyata dari kepercayaan teras anda. Oleh itu, semua terlalu biasa "yo-yo."

Menetapkan hukum di fikiran dan roh adalah perkara yang paling dekat yang akan anda perolehi dengan pil ajaib - ia menangani masalah tersebut dan memberikan penyelesaian di peringkat teras kepercayaan yang merupakan asas bagi apa-apa yang kita mahu mewujudkan dalam kehidupan. Dan apa yang unik dan menyegarkan adalah bahawa proses ini tidak menggalakkan mana-mana diet tertentu atau senaman - anda membuat usaha sedar untuk melakukan bahagian dan fikiran bawah sedar anda akan melakukan yang lain. Sebarang perubahan dalam tabiat atau rutin anda akan mendapat inspirasi dari luar dan dalam ... secara semulajadi ... bukan dari kuasa akan atau tindakan paksa.

Titik keseluruhan penyaman minda bawah sedar adalah untuk membawa kesedaran kita ke pusat penerimaan yang kita sudah berada di mana kita mahu menjadi. Kemudian minda bawah sedar adalah kompulsif dan intuitif akan membimbing kita kepada makanan yang betul, senaman, atau apa sahaja untuk memenuhi wawasan itu. Tetapi kita mesti menanamkan mesej yang betul di dalam minda kita di peringkat teras.

Menggunakan teknik mental tidak maksud "menggantikan" tabiat makan yang sihat. Ia mewujudkan mereka! Itulah idea keseluruhan. Minda bawah sedar adalah kerusi kebiasaan. Dan gerak hati. Dengan pemikiran yang betul, tabiat anda akan menjadi hanya itu - tabiat yang baik - bukan orang-orang yang kompulsif yang tidak sihat.

Jika keadaan berat badan anda tidak adalah hasil daripada tabiat makan yang salah, maka minda bawah sedar anda tahu jawapannya dan mampu mewujudkan pelarasan yang perlu bagi anda untuk mencapai matlamat anda. Ada yang Universal Gudang Ilmu yang Maha Bijaksana, lagi Maha mengetahui segala jawapan - semua yang perlu kita lakukan ialah memberitahu ia apa yang kita mahu dengan menjajarkan diri kita dengan undang-undang - dan ia tahu bagaimana untuk membolehkan kita mencapainya.

Jadi sekali lagi, kita menggunakan minda kita untuk menerima idea, pemikiran dan gambar, seorang yang layak sihat pada berat badan ideal / beliau. Sebaik sahaja idea yang dipupuk dalam minda, anda secara automatik akan dibimbing dan diarahkan kepada semua yang adalah perlu bagi anda untuk memenuhi visi itu. Anda intuitif akan mahu makanan yang betul dan memindahkan orang-orang yang salah. Anda akan mengguna pakai tabiat senaman. Anda akan dibimbing jurulatih kanan atau maklumat pemakanan untuk menyatakan idea bawah sedar anda. Ia mesti berlaku kerana itu adalah undang-undang - sifat fikiran. Fikiran akan sentiasa mencipta mengikut pemikiran benih.

Apabila imaginasi dan kehendak bercanggah, imaginasi sentiasa menang. - Emile Coue

Cara berfikir Menjadi 'Dieter'

Di sini adalah sesuatu yang saya mahu anda untuk berfikir tentang berhati-hati. Saya mahu anda untuk mempertimbangkan ini dan memandangkan ia sehingga anda memahami sepenuhnya. Ia akan menjadi satu faktor yang sangat penting dalam penyelesaian anda.

Jika anda mempunyai cara berfikir yang dieter yang, yang mempunyai untuk menurunkan berat badan, jika itu yang anda sentiasa berasa seperti, maka minda bawah sedar anda sentiasa melaraskan tabiat anda untuk mematuhi idea itu. Ia membolehkan anda sentiasa menjadi "dieter" atau "berdiet.". Minda bawah sedar tidak berfikir atau sebab, ia hanya mengambil pesanan. Pesanan dari fikiran dan perasaan anda.

Dalam erti kata lain, apabila anda berjaya mengurangkan berat badan beberapa, kepercayaan teras anda menjadi dieter akan mempunyai berat badan bertambah lagi supaya anda boleh terus menjadi dieter kerana itu adalah apa yang minda bawah sedar anda fikirkan anda dan berfikir yang anda mahu.

Apabila anda sentiasa mengkritik dan mengutuk badan anda untuk berat badan, anda sedang memperkukuhkan perkara yang sangat anda tidak mahu. Fikiran anda akan mengekalkan keadaan kerana fikiran anda berpendapat bahawa adalah apa yang anda mahu.

Yang anda dapat ini?

Anda kini mempunyai konflik antara apa yang anda inginkan pada tahap yang sedar dan apa yang minda bawah sedar anda merasakan anda mahu - menentang idea. Bahawa guru besar Dr. Murphy berkata bahawa jika anda memberitahu seorang pemandu teksi untuk pergi ke dua alamat yang berbeza, anda tidak akan sampai ke destinasi anda.

Adakah saya layak untuk membuat tuntutan itu mengenai proses mental ini? Saya akan membiarkan anda membuat keputusan. Tetapi gambar-gambar saya yang muncul dalam talian telah diambil dalam beberapa tahun yang lalu dan dengan turun naik yang kecil, saya telah mengekalkan badan ini untuk sebahagian besar hidup saya. Saya sedang sihat, mengurangkan, cergas dan kelihatan 20 tahun lebih muda daripada tahun saya. Walau bagaimanapun, saya sendiri adalah "lemak" keluarga. Ibu saya bukan sahaja berat badan berlebihan ... dia gemuk, dan apabila dia meninggal dunia pada tahun 80-an, dia lebih muda daripada saya sekarang. Adik perempuan saya hilang juga. Tetapi tidak fikir saya tidak boleh menambah berat badan dengan mudah. Oh, ya saya boleh, tetapi fikiran saya tidak akan membiarkan saya. Saya telah mental dingin bawah sedar saya kepadanya untuk tidak pernah membiarkan saya melampaui berat badan yang tertentu dan untuk menjaga saya cergas dan sihat. Saya tidak fikir tentang apa yang saya perlu lakukan untuk mengekalkan ia, fikiran saya tidak untuk saya - saya angkat berat, saya makan makanan yang sihat dan saya boleh menikmati makanan yang menggemukkan sekali-sekala tanpa kesan. Juruterbang automatik. Adakah teknik mental bekerja untuk anda? Saya katakan ... apa yang telah anda mendapat kehilangan? Badan kembali jaminan.

Lupakan perkataan "diet". Ini adalah cara semula jadi kita diciptakan untuk menggunakan minda kita - secara membina dan sejajar dengan undang-undang Universal.

Nota kaki

Sebagai guru-undang mental dan rohani, saya belajar undang-undang sejagat dan prinsip kemakmuran dari yang paling cemerlang guru Pemikiran baru, jauh lebih awal daripada masa mereka. Sudah tiba masanya untuk pengetahuan esoterik ini berharga untuk menjadi lebih utama. Adakah anda bersedia untuk menjadi kajian kes anda sendiri?

Bagaimana ini untuk idea pemasaran: klinik penurunan berat badan Mental dipanggil "Brain Pemerhati Antarabangsa."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar