Minggu, 08 November 2015

Penyembuhan luka terbuka Sejuk Dan Dapatkan Kehidupan Anda Kembali

Penyembuhan luka terbuka Sejuk Dan Dapatkan Kehidupan Anda Kembali

Usaha saya untuk menyembuhkan kudis sejuk bermula 20 tahun lalu apabila doktor memberitahu saya bahawa kudis sejuk bahawa saya telah mengalami ini adalah hasil daripada Herpes Simplex-1. Saya terkedu. Beberapa bagaimana saya terpaksa mendapatkan kepala saya sekitar apa yang doktor telah memberitahu saya. Menurut beliau, saya akan mengalami wabak kudis sejuk untuk sepanjang hidup saya dan yang terbaik yang boleh dilakukan adalah untuk mengawal wabak dengan ubat-ubatan yang berbeza.

Jadi, saya berjalan keluar dari pejabat doktor dengan preskripsi untuk beberapa salap bahawa saya adalah untuk memohon kepada mereka apabila ia berlaku dan saya pasti apa yang lihat mimpi di muka saya. Saya yakin bahawa hidup saya tidak akan sama. Dan ia tidak.

Ia seolah-olah bahawa selepas itu bahawa setiap kali saya mempunyai beberapa acara besar yang dirancang-tarikh yang besar, persembahan di tempat kerja, atau pihak bahawa beberapa rakan telah membuang mana akan ada orang baru dan menarik masa kini saya akan mengalami wabak luka sejuk. Saya ingat membatalkan tarikh, tinggal di rumah dari tempat kerja, dan mengelakkan pihak apabila ini berlaku. Saya benar-benar menjadi pertapa pada masa-masa seperti ini.

Dan saya tahu bahawa saya cuba setiap salap dan krim dan juga beberapa jenis patch untuk mencuba untuk menghilangkan wabak itu secepat mungkin supaya saya boleh kembali di dalam manusia awam mencari lagi. Pada satu masa saya telah pun disahkan menghidap kemurungan dan diletakkan pada regimen antidepresan dan pil yang saya pasti sangat ketagihan tidur. Saya membiarkan kudis sejuk mendapatkan yang terbaik daripada saya.

Dan kemudian saya membuat keputusan untuk mengambil tindakan 'serangan dan melihat jika saya dapat mencari sesuatu, apa-apa, yang akan melegakan penderitaan yang kudis sejuk telah meletakkan saya melalui. Dan sesuatu yang berlaku yang ternyata menjadi sangat kebetulan bagi saya dan perjuangan saya untuk menyembuhkan luka sejuk. Saya mendapat pekerjaan di mana saya perlu belajar bagaimana untuk menggunakan sesuatu yang baru-komputer.

Kembali pada masa itu semua komputer sedang digunakan untuk di tempat kerja adalah untuk sistem koordinat mel kami dengan pelbagai perkhidmatan yang syarikat yang digunakan untuk menghantar pakej. Saya mendapat pandai menggunakan mesin ini baru yang menakjubkan dan tidak lama lagi mendengar tentang internet, iaitu di peringkat awal. Rasa ingin tahu saya timbul. Aku masih wabak sakit sejuk kadang-kadang dan masih merawat luka dengan apa yang saya dipanggil 'krim dalam seminggu.

Saya mula pelayaran internet (surf tidak dicipta lagi) sedang mencari sesuatu yang akan membantu saya dengan masalah saya. Ketika itu, aku mencari cara untuk mendapatkan ubat-ubatan yang lebih murah di internet daripada saya mendapatkan mereka di dunia luar. Tetapi ada benar-benar tidak begitu banyak baru yang keluar di web seperti ada hari ini setiap kali anda pulih.

Nah, cepat ke hadapan untuk hari ini dan saya telah menjumpai sesuatu yang telah membantu saya untuk menyembuhkan kudis sejuk selama-lamanya. Ia adalah panduan yang ditulis oleh seorang doktor yang berkaitan dengan perubahan gaya hidup yang diperlukan untuk pertempuran kudis sejuk dan menang. Saya kini mempunyai kehidupan saya-saya harga diri adalah langit yang melambung dan walaupun saya bukan apa yang anda akan memanggil seorang yang gemar social, saya melihat diri saya sebagai sekurang-kurangnya rama-rama sosial.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar