Minggu, 08 November 2015

Pemulihan semula jadi, Rawatan Dan Menyembuhkan Untuk Dunia Hari Ini

Pemulihan semula jadi, Rawatan Dan Menyembuhkan Untuk Dunia Hari Ini

Orang-orang yang ikut serta dalam ubat semula jadi dan rawatan alternatif mempunyai satu pendapat selama beberapa dekad. Iaitu, perubatan tradisional sebenarnya menyebabkan kita untuk terus terperangkap dalam kitaran yang tidak berkesudahan penyakit, penyakit, dan akhirnya kematian. Pengamal sistem ini merawat gejala, bukan akar pembongkaran penyakit dan penyakit. Ini membolehkan pesakit yang sakit, dan yang paling mendapat lebih teruk lagi kerana tubuh mereka mengumpul kesan sampingan daripada gejala melegakan ubat-ubatan (dadah). Rahsia untuk kesihatan yang baik tidak bergantung kepada ubat-ubatan preskripsi dan pembedahan yang sia-sia, yang tepat mengapa anda tidak akan mendengar tentang mereka daripada sumber konvensional. Jadi mengapa ia terus?

Ia adalah satu sistem membuat wang. Jika anda tinggal sakit, anda perlu menyimpan kembali ke doktor. Anda mungkin tidak benar-benar memerlukan histerektomi, tetapi perubatan tradisional mengatakan anda lakukan. Mengapa? Di China, terdapat risiko yang sangat rendah histerektomi di kalangan wanita. Ini kerana selama berabad-abad, wanita di China telah menggunakan penawar semula jadi untuk kesihatan keseluruhan sistem pembiakan wanita. Di Jepun, hospital menggunakan air terion kerana kajian saintifik menunjukkan air ini mempunyai pelbagai manfaat untuk tubuh manusia. Ia pertama membantu mengimbangi badan Ph itu. Keasidan yang tinggi telah terbukti menjadi punca penyakit banyak.

Bukankah ia kira-kira masa yang anda mengawal kesihatan anda sendiri? Alkitab juga punggung teori pentingnya oksigen kepada manusia. Apa yang banyak dalam atmosfera bumi sebelum banjir Alkitab? Oksigen! Alkitab menyatakan bahawa lelaki mudah hidup 100 tahun, atau lebih. Apa yang menjadi banyak dalam atmosfera selepas banjir Alkitab? Karbon dioksida! Apa yang menurun selepas banjir? Jangka hayat manusia. Karbon dioksida membawa kerosakan dan kematian. Oksigen membawa kesihatan dan kehidupan. Selain itu, sebelum ada ubat-ubatan sintetik (ubat), terdapat rawatan wajar. Ubat-ubatan sintetik dibentuk selepas permulaan semula jadi mereka. Mereka terpaksa menjadi sintetik dalam era industri pengeluaran besar-besaran, dan kos rendah.

Ia masuk akal yang sempurna, yang orang mahu sembuh, dan tinggal juga. Hari ini, ramai orang memilih ubat alternatif untuk kanser. Jadi berhenti membeli ke dalam dusta! Ramai orang menjalani pembedahan yang sia-sia untuk penyakit Crohn. Banyak kali, kolon dan usus membersihkan menyeluruh, yang merupakan salah satu daripada banyak ubat-ubat alternatif, adalah semua yang mereka perlukan! Mereka kemungkinan besar mempunyai parasit, dan perlu untuk membunuh penceroboh, dan kitaran telur. A 'keajaiban' akan berlaku, kerana mereka mendapatkan semula selera mereka, cirit-birit berhenti dan pergerakan usus yang normal berlaku, dan mereka mula menyerap nutrisi daripada makanan yang mereka makan! Jangan tunggu lagi. Menyiasat perubatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar