Minggu, 08 November 2015

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Minyak Essential

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Minyak Essential

Dengan lebih ramai orang hari ini yang berminat dalam kaedah pengurusan kesakitan semula jadi dan produk, lebih ramai orang mula melihat ke dalam minyak ini. Walaupun kesedaran awam ini yang berkuasa, kuat, sihat dan selamat minyak penyembuhan semulajadi telah mula meluap kebanyakan orang masih tidak mempunyai kefahaman tentang apa yang mereka dan bagaimana mereka bekerja. Mari kita lihat beberapa soalan yang sering orang mempunyai kira-kira alat ini untuk rawatan kesakitan semula jadi.

Apakah Minyak Essential?

Sebagai permulaan, minyak adalah minyak ubat herba yang berasal dari tumbuh-tumbuhan perubatan melalui proses penyulingan. Proses penyulingan menumpukan ciri-ciri penyembuhan kilang itu, itulah sebabnya dos kecil minyak pati menyediakan potensi yang luar biasa.

Mengapa Adakah Minyak Essential Diadun?

Kini, kebanyakan orang melihat bahawa semasa ia mungkin untuk memerintahkan minyak pati tulen yang hanya mengandungi sifat-sifat suling sebuah kilang tunggal, banyak masa yang mereka akan mencari produk yang termasuk pelbagai minyak yang berbeza dalam diri mereka dicampur bersama-sama. Ini campuran yang dihasilkan kerana pakar-pakar telah mendapati bahawa minyak yang berbeza mempunyai kesan sinergi di antara satu sama lain ketika datang untuk mengawal kesakitan. Bukan sahaja akan mengambil campuran minyak ini menyediakan anda dengan pelbagai ciri-ciri perubatan dan kesan penyembuhan semula jadi, tetapi campuran ini juga meningkatkan kekuatan dan keberkesanan setiap minyak yang terkandung dalam diri mereka.

Berapa lama saya perlu Gunakan Minyak Essential?

Tempoh masa yang anda akan perlu menggunakan gabungan minyak anda akan banyak bergantung kepada apa yang anda gunakan mereka untuk. Orang yang menggunakan minyak pati untuk melegakan kesakitan semula jadi hanya perlu menggunakan minyak ini sehingga kesakitan mereka mati ke bawah. Secara umumnya jika anda menggunakan minyak ini topically anda boleh mengharapkan untuk mula merasa kesan pengurusan kesakitan dalam tempoh kira-kira 15 minit permohonan, dan mereka akan siram sepenuhnya daripada sistem anda dalam masa kira-kira empat jam selepas permohonan. Terus menggunakan untuk rawatan sakit sehingga kecederaan anda sembuh sepenuhnya. Anda akan tahu bahawa keadaan anda diselesaikan apabila kesakitan anda hilang secara tetap. Jika anda menggunakan minyak lebih sebab-sebab penyelenggaraan (seperti percutian, sebagai bantuan tidur semula jadi, dan lain-lain) daripada apa yang anda mahu menggunakan mereka setiap hari dan berterusan.

Adakah Minyak Essential Selamat?

Akhirnya, ia adalah penting bahawa anda memahami minyak ini amat kuat. Hanya kerana mereka semua perubatan herba dan organik yang diperolehi tidak bermakna bahawa anda boleh membawa mereka sewenang-wenangnya. Mereka adalah, pertama sekali, perubatan dan ubat-ubatan perlu diambil responsibly- walaupun ubat-ubatan alternatif. Secara umumnya anda hanya perlu mengambil dos minimum minyak pati setiap hari- hanya cukup untuk menerima kesan yang anda inginkan, dan selalunya ia adalah idea yang baik untuk kitaran yang jauh daripada mereka di sana sini untuk memastikan anda tidak membangunkan daya lawan terhadap mereka . Tahap rawatan minimum tertentu pilihan dari minyak ke minyak, perlu memerlukan, dan menyatakan dengan jelas di sisi setiap botol anda beli.

Semoga jawapan di atas kepada soalan-soalan yang sama membantu melegakan sedikit kebimbangan anda atau ketidakpastian mengenai minyak aromaterapi sebagai penyembuhan semula jadi dan rawatan kesakitan. Minyak ini menyediakan anda dengan benar-benar kuat dan semua kaedah semula jadi melegakan kesakitan dan merawat pelbagai fizikal, mental dan emosi masalah yang anda mungkin mengalami. Walaupun anda perlu mendekati mereka dengan satu tahap berhati-hati, minyak pati keseluruhan adalah jauh lebih selamat dan sihat untuk anda daripada makmal dicipta dadah sintetik dan rawatan, dan menyediakan alternatif yang holistik benar-benar berdaya maju kepada ubat-ubatan yang benar-benar berbahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar