Minggu, 08 November 2015

Jenis-jenis Susu dan Yang Adakah Terbaik untuk Anda

Jenis-jenis Susu dan Yang Adakah Terbaik untuk Anda

Kami minum sebagai anak-anak. Ditambah kepada bijirin kami atau meletakkan ia ke dalam kopi. Tetapi seperti semua yang lain, Susu juga telah berubah dalam erti kata bahawa kini terdapat pilihan yang begitu banyak yang berbeza. Beberapa tahun yang lalu, susu lembu adalah ia. Kini pilihan adalah firman hari. Berikut adalah kajian semula beberapa pilihan yang paling popular.

Susu lembu Seluruh ini. Tipikal 8 oz. kaca mengandungi kira-kira 150 kalori, 7-8g protein dan lemak dan kira-kira 30% daripada nilai RDA ini kalsium. Kajian telah membuat kesimpulan bahawa susu lembu boleh menurunkan tekanan darah, mengurangkan selera makan dan mungkin mengurangkan lemak badan kerana kandungan kalsium yang lebih tinggi (walaupun ini kini menjadi dibahaskan).

Susu badam. Segelas biasa mengandungi kira-kira 35 kalori, 1 g protein dan karbohidrat dan kira-kira 3g lemak. Ia juga mengandungi kira-kira 30% daripada nilai RDA ini kalsium dan 25% daripada Vitamin D (sama seperti susu lembu). Ia adalah rendah kalori, tinggi kalsium dan lemak sihat dan rasa hebat.

Badam mungkin bahan makanan sihat untuk jantung itu sendiri, dan ini merupakan satu pilihan yang sangat berdaya maju. Pada pendapat saya, ia adalah pilihan yang paling sihat.

Santan. Ia adalah kira-kira 50 kalori dalam kaca dengan 1 g setiap protein dan karbohidrat. Lemak adalah kira-kira 5 g. Vitamin D adalah 30% tetapi kalsium hanya sekitar 10%. Sekali lagi, pilihan yang sangat lazat, susu kelapa mengandungi lemak sihat yang boleh membenarkan orang yang merasa kenyang (dan dengan itu mengurangkan keinginan untuk mengambil lebih banyak kalori) dan juga mempunyai kesan yang sangat baik ke atas kolesterol tidak baik.

Bagi mereka yang kolesterol dan trigliserida isu, ini akan menjadi minuman pilihan.

Hemp Susu. Minuman ini mengandungi kira-kira 100 kalori dalam kaca, 4g protein dan dua kali ganda jumlah karbohidrat. Ia mempunyai 6g lemak dan peratusan yang sama Vitamin D dan kalsium seperti Almond dan susu lembu. Ia adalah rasa pedas, berkrim dan tebal. Di mana susu memisahkan dirinya hem adalah kandungan yang tinggi magnesium dan mineral lain.

Bagi mereka yang mungkin mempunyai isu-isu dengan tulang (s) seperti osteoporosis, ini adalah minuman yang memberi tumpuan kepada.

Susu soya. Mengandungi kira-kira jumlah yang sama kalori, protein, karbohidrat dan lemak dan rakan-rakan. Susu soya adalah protein yang tinggi, kaya dengan zat besi cecair susu yang dihasilkan daripada menekan tanah, kacang soya yang dimasak. Bagi mereka yang tidak toleran laktosa, ini adalah pilihan yang paling biasa. Di mana Soy memisahkan dirinya ialah ia mengandungi jumlah baik thiamine, kalium dan tembaga.

Saya disimpan adalah untuk lepas kerana terdapat banyak kontroversi sekitar soya. Di satu pihak, kita mempunyai seluruh budaya yang telah menggunakan bahan ini selama berabad-abad dan mempunyai faedah besar daripadanya. Di sisi lain, beberapa kajian telah mempersoalkan keberkesanan dan keselamatan itu, terutamanya dengan kanak-kanak (kerana Vitamin sangat rendah kandungan A) dan dengan wanita (boleh mengganggu isu estrogen berdasarkan hormon). Pada pendapat saya, masalah ini bukan kacang soya (atau susu) sendiri; sebaliknya, ia adalah kaedah pemprosesan yang seolah-olah masalah ini. Isoflavon dalam soya menjalani perubahan biologi apabila soya diproses. Kajian telah menunjukkan ini isoflavon diubah sebenarnya boleh menyebabkan pertumbuhan tumor meningkat, iaitu dalam kes kanser payudara.

Daripada semua pilihan yang ada, saya telah secara konsisten memilih Almond Milk. Ia adalah sangat sihat, lazat dan jika epal sehari, terus doktor yang jauh ... segelas susu badam akan menyimpan pakar kardiologi di teluk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar