Minggu, 08 November 2015

Menggunakan Rawatan Asli boleh sembuh Jangkitan Yis

Menggunakan Rawatan Asli boleh sembuh Jangkitan Yis

Ramai orang mengalami jangkitan yis mungkin merasa sengsara kerana tidak ada ubat-ubatan atau rawatan perubatan dapat menghilangkan penyakit secara kekal. Malah, dalam beberapa kes, mereka rawatan hanya membuat keadaan lebih buruk lagi. Sebagai perkara fakta, penyakit ini boleh berkembang menjadi penyakit yang lebih serius yang berpotensi boleh menyebabkan kerosakan kepada badan anda jika ia tidak dirawat. Malangnya, ubat-ubatan preskripsi dan krim tidak direka untuk menyembuhkan penyakit itu daripada puncanya; mereka hanya menjaga gejala. Sel-sel yis akan mungkin masih kekal di dalam badan dan mereka sudah bersedia untuk membuat kemunculan semula bila-bila masa. Walaupun begitu, ramai orang sering berfikir bahawa mereka sudah sembuh kerana mereka tidak lagi menunjukkan sebarang gejala. Lebih buruk lagi, mereka telah menjadi terlalu biasa dengan tanda-tanda dan berfikir bahawa gejala tidak hanya tanda-tanda isu-isu yang kurang serius lain. Ini menjelaskan mengapa kaedah rawatan konvensional gagal untuk menyembuhkan penyakit yang paling besar masa, kerana mereka tidak mengatasi punca jangkitan. Bagi wanita, jangkitan yis boleh menyebabkan keputihan yang tidak normal yang boleh membawa kepada kemandulan.

Hari ini, penghidap jangkitan yis boleh lega kerana ada penyelesaian alternatif kepada masalah mereka. Terima kasih kepada kemajuan dalam bidang penyelidikan perubatan, ramai ahli sains dan pakar-pakar mendapati pelbagai rawatan semula jadi untuk pelbagai jenis penyakit, termasuk jangkitan yis. Memandangkan hakikat bahawa tidak semua orang mampu rawatan perubatan konvensional, kaedah rawatan semula jadi dilihat sebagai penyelesaian untuk masalah mereka. Mereka tidak melibatkan membeli mana-mana krim mahal atau pil. Walaupun ubat-ubatan ini mempunyai kesan sampingan, kaedah rawatan alternatif menyebabkan sangat sedikit atau tidak ada kesan buruk. Anda hanya perlu menggunakan bahan-bahan semula jadi seperti rempah atau herba yang boleh dibeli dari pasaran tempatan, atau anda mungkin sudah mempunyai mereka di dapur anda. Bayangkan bagaimana mengecewakan ia akan menjadi jika anda perlu mengambil ubat-ubatan yang mahal untuk tempoh yang tidak diketahui tanpa jaminan kejayaan. Ubat semula jadi, di sisi lain, adalah lebih murah dan mereka bekerja dengan berkesan.

Ubat semula jadi untuk jangkitan yis ialah kismis, bawang putih, minyak pokok teh, akupunktur, yoga, dan banyak lagi. Ramai orang telah berjaya membuktikan keberkesanan ubat-ubatan ini rumah dalam menyembuhkan keadaan ini biasa tetapi menjengkelkan. Sebagai contoh, salah satu punca yis penumbuhan yg terlalu cepat adalah kekurangan ejen probiotik di dalam badan. Anda boleh memakan kismis dengan kerap untuk menambah penduduk probiotik secara beransur-ansur supaya mereka boleh menyimpan ragi di teluk. Tekanan juga merupakan faktor utama yang menyumbang kepada keadaan ini perubatan. Anda boleh menyembuhkan jangkitan yis anda dengan menguruskan tekanan anda dengan yoga atau meditasi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar