Minggu, 08 November 2015

Definisi Chiropractic: Kebenaran Terungkap

Definisi Chiropractic: Kebenaran Terungkap

Kebenaran tentang takrif kiropraktik, benar-benar?

Ya, kebenaran tentang apa yang kiropraktik benar-benar dan tidak adalah apa yang kebanyakan orang telah membawa kepada percaya. Malah ia lebih baik.

Perkataan "kiropraktik", dicipta pada hari-hari awal profesion dari akar Greek "chiro" yang bermaksud tangan, dan "prakticos" yang bermaksud pengamal, adalah salah satu perkataan yang paling disalah faham dalam penjagaan kesihatan. Ya, kebanyakan chiropractor melakukan banyak kiropraktik dengan tangan mereka tetapi terdapat banyak lagi yang anda mesti tahu. Dan pembelajaran kebenaran ini dan kemudian menggunakan ia mungkin boleh mengubah kesihatan anda menjadi lebih baik selama-lamanya.

Tanya kebanyakan orang dan mereka akan memberitahu anda bahawa ahli tulang membantu orang dengan punggung dan leher mereka, menghilangkan rasa sakit, dan mereka melakukannya dengan baik. Doktor kiropraktik (DC) secara konsisten mendapatkan pesakit tinggi penilaian kepuasan.

Itu yang besar! Tetapi kiropraktik, seperti yang ditakrifkan oleh pemaju awal, dan dipatuhi hari ini oleh majoriti profesion ini ialah: penyingkiran gangguan impuls saraf.

Jadi ahli tulang doktor saraf lebih daripada tulang atau sakit doktor. Matlamat mereka adalah untuk tidak hanya melegakan gejala tetapi untuk sampai ke punca masalah kesihatan. Ia adalah satu pendekatan yang menyeluruh benar. Kiropraktor menumpukan kepada menghapuskan gangguan impuls saraf mempunyai maksud yang penting - ia adalah satu komponen penting dalam kesihatan yang optimum dan kesejahteraan.

Ini masalah "gangguan impuls saraf" adalah "rantaian yang hilang" dalam penjagaan kesihatan. Yang bererti bahawa ia diabaikan atau diabaikan oleh kebanyakan penyedia penjagaan kesihatan. Malah doktor yang paling dihormati dan dimuliakan jarang menanganinya. Malangnya, pesakit mengalami akibat.

Sistem saraf dan aliran itu ini impuls saraf berfungsi beberapa fungsi. Ia mengawal dan menyelaras semua fungsi dan sistem badan yang lain, ia dapat mengesan dan kemudian menyesuaikan badan anda untuk alam sekitar, dan di semua negara di kehidupan dunia dan kematian secara undang-undang yang ditetapkan oleh aktiviti impuls saraf. Jenis penting jangan anda berfikir?

Jika itu tidak cukup untuk meyakinkan anda kepentingannya, menganggap bahawa sistem saraf adalah dikenal pasti struktur / sistem pertama di peringkat awal embrio manusia membangun (neural coretan / tiub neural).

Jadi ahli tulang adalah satu-satunya profesional yang memberi tumpuan kepada aspek ini mendalam kesihatan manusia dan kesejahteraan. Pasti, sesetengah DC menyediakan terapi adjunctive seperti urut, makanan tambahan pemakanan, Arahan senaman. Dan lain-lain, tetapi tumpuan adalah dan hendaklah di atas penghapusan gangguan impuls saraf.

Pelarasan kiropraktik adalah perkhidmatan yang dilaksanakan untuk mencapai itu. Kebanyakan ahli tulang menggunakan tangan mereka yang terlatih dan mahir untuk melaksanakan prosedur. Pelarasan didokumenkan dengan baik untuk selamat. Satu-satunya komplikasi yang ketara sekali-sekala adalah ringan kepada kesakitan kawasan larasan sederhana.

Gangguan impuls saraf adalah disebabkan oleh gangguan struktur atau salah jajaran satu atau lebih vertebra tulang belakang. Ini gabungan vertebra juling dan saraf gangguan dipanggil "subluxation". The subluxations adalah hasil daripada tekanan hidup. Ini boleh menjadi emosi, kimia, atau tekanan fizikal.

Jadi untuk melanjutkan definisi kiropraktik: ia adalah pelarasan subluxation untuk menghapuskan gangguan impuls saraf.

Ijazah DC diperolehi selepas 8 tahun kolej yang diiktiraf. Lesen kemudiannya diberikan selepas selesai kedua-dua negara dan negeri examinations.Thousands lembaga peningkatan dramatik dilihat pada pesakit setiap hari berikutan pelarasan kiropraktik mereka, dalam peringkat umur yang pelbagai dari bayi kepada warga emas.

Setiap keluarga memerlukan Doctor of Chiropractic dalam pasukan penjagaan kesihatan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar