Minggu, 08 November 2015

Sakit Latihan Treats Bawah Belakang

Sakit Latihan Treats Bawah Belakang

Adakah anda sentiasa diganggu oleh sakit belakang yang teruk lebih rendah? Kini, ia tidak seharusnya menjadi masalah menekan lagi. Rutin senaman boleh menjadi cara yang berkesan untuk merawat dan membetulkan kesakitan. Anda tidak perlu untuk menghabiskan hari-hari rasa otot menyakitkan anda ke belakang dan tulang belakang lagi. Terdapat juga alternatif yang baik untuk prosedur invasif atau pembedahan. Anda boleh memilih untuk mengurangkan atau menghapuskan sama sekali bergantung kepada ubat-ubatan. Hanya bersenam dan melihat dan merasakan bagaimana keadaan sakit belakang yang lebih rendah anda akan bertambah baik.

Jika anda sedang mencari untuk rawatan yang lebih selamat dan lebih mampan untuk sakit belakang yang lebih rendah, bersenam boleh menjadi penyelesaian yang berdaya maju hanya anda. Bersenam adalah selamat dan secara semula jadi sihat. Selain daripada itu, ia juga boleh menjadi langkah yang kuat atau strategi untuk mengelak kesakitan di belakang yang jauh, seperti yang dinyatakan. Dalam hampir semua kes, kesakitan ini adalah disebabkan oleh kekurangan rangsangan dalam otot belakang. Dalam dunia moden sekarang, kebanyakan pekerjaan tidak melibatkan aktiviti fizikal. Sakit pinggang boleh cenderung untuk mendapatkan lebih keras kerana ada imobilitas untuk beberapa jam. Adakah anda perasan betapa sakit belakang yang lebih rendah yang berkaitan dengan kerja-kerja boleh serta-merta lega selepas anda melakukan senaman yoga?

Selain daripada rutin senaman yoga, latihan pengukuhan juga boleh membantu melegakan kesakitan di belakang. Pakar mengesyorkan penstabilan lumbar dinamik seperti apa yang disebut sebagai latihan McKenzie itu. Ia perlu dilakukan secara berkala atau setiap hari. Low-kesan senaman dingin aerobik adalah satu lagi bentuk senaman yang boleh dilakukan dan dilaksanakan selama 30 minit hingga 40 minit selama kira-kira tiga kali seminggu untuk membantu diri anda serta-merta dan berkesan melegakan rasa tidak selesa atau sakit di bahagian belakang.

Anda boleh senaman aerobik strategik ganti dengan pengukuhan latihan sehari-hari jika anda benar-benar mahu mencapai kelegaan daripada sakit.

Semua senaman adalah bermanfaat, pergerakan menyimpan badan mengambil alih aliran darah ke kawasan yang diperlukan - walaupun kawasan yang 'ketat' dalam badan kita. Kawasan-kawasan yang ketat atau keras adalah di mana terdapat sekatan tenaga, jadi dengan bersenam ini membantu untuk menjaga tenaga yang mengalir.

Ia seolah-olah bahawa banyak sistem latihan berasaskan yoga dengan pelbagai banyak untuk dipilih. Yoga adalah kaedah pilihan ramai kerana ia berfungsi pada tahap yang banyak bukan sahaja fizikal. Ia mungkin mengambil sedikit masa untuk anda untuk mencari gaya yoga yang 'menyambung' untuk, bahawa anda bergema dengan. Seperti dalam kes saya, saya bermula dengan gaya Iyengar, dan walaupun ini berkhidmat saya dengan baik selepas beberapa tahun saya kemudian terserempak Anusara yoga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar