Minggu, 08 November 2015

Apa Barbara Brennan Healing Sains?

Apa Barbara Brennan Healing Sains?

Sepanjang sejarah manusia, penyembuhan rohani sering kali dikaitkan dengan rawatan fizikal dan psikologi seperti ramai yang percaya bahawa badan, minda dan semangat harus menjadi salah satu untuk mencapai satu perlembagaan yang sihat lengkap. Walaupun penggunaan sambungan rohani dengan rawatan penyembuhan dianggap sebagai menyalahi undang-undang pada tahun-tahun sebelum ini, gabungan penyembuhan fizikal, psikologi dan kerohanian telah dikejar oleh ramai pengamal kerana keberkesanan gabungan sebagai satu bentuk holistik terapi yang mampu menyentuh semua jenis masalah kesihatan.

Barbara Brennan Healing Sains adalah satu bentuk yang lebih baru badan, minda, dan rawatan semangat modaliti yang digunakan untuk merawat puluhan syarat serta berehat pelanggan semasa sesi terapi urut. Ia adalah gabungan Timur dan prinsip penyembuhan Barat dan teknik yang direka untuk menampung pelbagai masalah kesihatan. Rawatan ini menggunakan hands-on teknik digabungkan dengan unsur-unsur penting yang lain terapi ini seperti kaedah rohani dan psikologi penyembuhan. Semua ini diadun dan dimanipulasi mengikut antara satu sama lain untuk mencapai pemulihan dan peremajaan pada setiap aspek kehidupan pelanggan.

Terapi ini menggunakan pukulan urut tangan dan teknik apabila membuka dan sekatan laluan tersumbat tenaga atau daya hidup ditemui dalam tubuh pelanggan. Ahli terapi menggunakan jumlah yang sesuai untuk tekanan ke atas meridian badan untuk mewujudkan keseimbangan yang diperlukan oleh badan untuk menggalakkan lebih cepat pulih dan kadar untuk mencetuskan sendiri penyembuhan sifat-sifat dan kemampuan tubuh manusia. Urut boleh menembusi mendalam kepada badan pelanggan bergantung kepada proses penyembuhan sendiri terapi yang peribadi dan tidak memerlukan prosedur standard semasa sesi terapi. Tukang urut itu juga termasuk teknik yang penting dan diperlukan untuk penyembuhan lebih cepat dan pemulihan yang berkesan pesakit. Antaranya ialah penggunaan warna dan bunyi, penyaluran rohani daripada ahli terapi kepada pelanggan, dan penggunaan aura semasa terapi. Selain daripada teknik yang digunakan oleh ahli terapi, kesedaran diri juga diajar kepada pesakit semasa terapi yang membolehkan rawatan untuk menjadi lebih kuat dan berkesan.

Barbara Brennan Healing Sains mengajar pelanggan prinsip kesedaran diri sebagai satu bahagian penting dalam proses penyembuhan keseluruhan. Sebagai pelanggan yang mendapat tahu dirinya lebih baik dan menilai kesihatan fizikal, mental, emosi, dan rohani, dia boleh mencapai penyembuhan dengan betul. Orang yang lebih baik yang tahu perasaannya peribadi, kesihatan, pemikiran, dan lain-lain mengenai beliau, lebih cepat dan lebih berkesan proses rawatan akan menjadi baginya. Sebaliknya, kekurangan kesedaran diri boleh menjadi satu masalah kepada pelanggan.

Ketika mencari ahli terapi urut yang baik, pastikan anda mendapat seorang ahli terapi disahkan Barbara Brennan Healing Sains untuk mendapatkan manfaat terbaik dari rawatan. Cara lain untuk mempunyai pengalaman terapi urut indah adalah dengan memilih ahli terapi anda paling selesa bekerja dengan. Cara yang terbaik untuk memulakan memburu ahli terapi yang ideal adalah untuk mengimbas melalui internet dan layari laman web Barbara Brennan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar