Minggu, 08 November 2015

The Incredible Faedah Jus Daun Gandum

The Incredible Faedah Jus Daun Gandum

Jika sesiapa telah memberitahu saya setahun yang lalu bahawa akan ada satu titik dalam hidup saya apabila saya akan memperjuangkan manfaat jus wheatgrass saya akan berfikir bahawa mereka adalah gila. Ia pasti satu konsep yang saya akan dianggap tidak masuk akal.

Saya mempunyai isteri saya mengucapkan terima kasih untuk sentiasa menggalakkan saya untuk memberikan wheatgrass cuba. Dia membaca segala-galanya dia boleh mendapatkan tangannya di atas yang mempunyai kaitan dengan wheatgrass dan kemudian dia akan berkongsi hasil dengan saya. Malah, potensi faedah dia memberitahu saya tentang kelihatan terlalu baik untuk menjadi kenyataan. Saya telah lama percaya bahawa jika sesuatu yang disebut-sebut sebagai "terlalu baik untuk menjadi kenyataan" maka ia mungkin adalah.

Saya tidak dapat membayangkan bahawa saya pernah akan lupa hari ketika dia berjalan ke dalam studio saya dengan jus wheatgrass dalam segelas champagne. "Cubalah. Anda akan suka," katanya dengan yakin. Dengan teragak-agak besar, saya mengambil seteguk minuman. "Ia bukan tidak baik, kan?" dia berkata. "Adakah anda bergurau? Rasanya dahsyat!" Saya menjawab dengan memakai kaca champagne belakang di tangannya. "Adakah anda ingin mendapatkan dengan baik, atau tidak?" dia menjawab dengan kukuh. Daripada memanjangkan perbahasan, yang saya tahu saya telah ditakdirkan untuk kalah, saya chugged cecair yang tinggal.

Sama seperti lagu lama oleh Tom Jones, "The Green, Green Grass Home," wheatgrass hijau ... akan oleh tema hidup saya pada hari-hari yang akan datang. Setiap hari untuk beberapa minggu akan datang dia melayan saya ke dalam segelas champagne dipenuhi dengan jus wheatgrass.

Memang diakui, saya tidak cinta dengan rasa jus wheatgrass. Sebenarnya, saya masih tidak suka. Walau bagaimanapun, saya percaya kepada manfaat. Perlu diingat, ini bukan sahaja manfaat sihat yang saya hanya membaca tentang. MBB adalah manfaat yang sebenar yang saya lalui. Wheatgrass adalah semua yang anda telah mendengar tentang hal itu dan banyak lagi.

Daun Gandum penuh dengan vitamin penting seperti B, C, E, dan A. Kita perlu Vitamin A sebagai pencegahan terhadap lemah atau rapuh tulang, kulit kering, dan rabun malam. Vitamin E pertumbuhan bantuan, pembiakan, dan penglihatan. (Penglihatan Isteri saya adalah secara mendadak yang lebih baik dan dia tidak lagi perlu memakai cermin mata.)

Vitamin B adalah vitamin anti-tekanan yang memberi manfaat kepada tambahan sistem pencernaan, kelenjar adrenal, dan menggalakkan otak yang normal dan pembentukan badan. Vitamin C faedah kulit yang sihat, otot, sendi, gusi dan gigi manakala Vitamin E berfungsi sebagai anti-oksidan mencegah degenerasi otot, kemandulan, penyembuhan lambat luka dan jangkitan dan ia juga memberi manfaat kepada jantung.

Wheatgrass adalah sumber mujarab untuk mineral penting, asid amino, enzim, klorofil, dan banyak lagi. Salah satu daripada sifat-sifat yang paling besar adalah kesan alkalizing pada badan. Unsur-unsur alkali menyingkirkan bahan buangan berasid dari badan dan mengembalikan keseimbangan pH alkali-asid yang diperlukan untuk kesihatan muktamad dan tenaga.

Manfaat jus wheatgrass begitu banyak ia mungkin lebih mudah hanya untuk menyenaraikan perkara-perkara itu tidak dilakukan. Apa yang saya telah menyaksikan dalam peningkatan dalam kesihatan saya dan isteri saya benar-benar menakjubkan dan kami sifat perubahan itu untuk jus wheatgrass. Kami berada di luar semua farmaseutikal, berasa lebih baik daripada yang kita ada dalam tahun, dan adalah jauh lebih aktif daripada yang kita telah dalam masa yang lama.

Di samping itu, ada manfaat yang amat bermanfaat lain. Wheatgrass murah. Apabila anda masuk ke dalam jus anda tidak lama lagi mengetahui bahawa membeli dalam kuantiti yang banyak buah-buahan organik dan sayur-sayuran dengan ketara meningkatkan bil runcit anda. Tetapi wheatgrass bukan sebahagian daripada beban yang ditambah, lebih-lebih lagi apabila anda membesar wheatgrass anda sendiri.

Manfaat jus wheatgrass adalah besar dan tidak ada cara saya boleh melindungi mereka semua dalam artikel yang singkat. Saya yakin bahawa anda akan mengalami peningkatan yang ketara dalam kesihatan anda jika anda hanya akan memberikan wheatgrass cuba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar