Minggu, 08 November 2015

Yoga untuk Melegakan Sakit Belakang Rendah

Yoga untuk Melegakan Sakit Belakang Rendah

Pasti anda telah mengalami mengalami sakit belakang yang lebih rendah selepas hari yang panjang dan berat di tempat kerja. Salah satu teknik yang berkesan untuk menghapuskan dan melegakan kesakitan yang melalui menghadiri kelas yoga. Senaman yoga ketara boleh membantu menghulurkan otot untuk membawa kelegaan yang tidak dapat dijelaskan dari kesakitan. Otot yang dijangkiti dari kesihatan yang tidak baik daripada dari kedudukan pegun berpanjangan boleh secara ajaib diregangkan semasa yoga supaya bantuan segera dipermudahkan. Rasa seperti ketegangan mendapat dibebaskan dan tunggu beberapa saat kerana anda berasa lebih baik.

Kurikulum yoga khusus yang telah dibangunkan oleh Payne dan Usatine dari Sekolah Perubatan UCLA. Oleh itu, yoga kini diambil untuk penyelenggaraan kesihatan. Ia juga boleh melengkapkan perubatan Barat untuk merawat penyakit-penyakit biasa. Program ini jelas diilhamkan oleh Viniyoga atau jenis peribadi yoga yang pada asalnya diajar oleh yoga induk yang berpangkalan di India TKV Desikachar. Program ini menawarkan versi mudah postur yoga asas serta pernafasan dan meditasi teknik untuk pelajar dan orang baru sama untuk merawat dan melegakan sakit belakang yang lebih rendah.

Program yoga mencadangkan dua rutin teras kesihatan asas untuk menghilangkan rasa sakit yang lebih rendah. Yang pertama ialah punggung / pelvis rutin senaman untuk penyaman teras belakang yang lebih rendah. Kedua adalah rutin pernafasan yang betul. Oleh yang demikian, cuba untuk menahan nafas anda sendiri kerana anda membuat pose a. Ini boleh membantu meningkatkan aliran darah.

Menggunakan latihan yoga untuk melegakan sakit belakang yang lebih rendah boleh membantu menyuburkan dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan otot lemah. Dalam hal yang sama, ia akhirnya dan berkesan akan mengurangkan sebarang kesakitan yang anda alami di bahagian belakang yang lebih rendah daripada badan. Pada masa yang sama, yoga boleh membantu anda berurusan dengan betul dengan kebimbangan dan tekanan kerana sakit belakang yang lebih rendah.

Masalah belakang boleh untuk pelbagai sebab, belakang isu-isu boleh menjadi takut wang, kekurangan sokongan kewangan.

Dalam buku beliau "Anda Boleh Sihat Hidup Anda" Louise Hay berkata bahawa kemungkinan Tengah Sakit Belakang adalah Rasa bersalah. Terperangkap dalam semua barangan itu kembali ke sana. "Dapatkan dari belakang saya".

Upper Back boleh menjadi Kekurangan sokongan emosi. Rasa tidak disayangi. Menahan cinta. Ini boleh menjadi punca kemungkinan. Dengan menggunakan corak pemikiran baru ia boleh bertukar sekitar, jadi dalam contoh sakit belakang yang lebih rendah ia akan menjadi "Saya percaya proses kehidupan. Apa yang saya perlu sentiasa diambil. Saya selamat."

Dengan menggunakan kenyataan afirmatif akan menghantar mesej yang 'betul' ke otak untuk membantu membetulkan sebarang ketidakseimbangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar