Minggu, 08 November 2015

Lima Perkara Untuk Semak Apabila membuat Pelantikan Kesihatan Alternatif

Lima Perkara Untuk Semak Apabila membuat Pelantikan Kesihatan Alternatif

Apabila membuat temujanji dengan doktor anda, anda tahu cukup banyak apa yang diharapkan. Anda mungkin akan membawa pulang preskripsi untuk menguruskan gejala anda, rujukan kepada pakar, atau hanya jaminan bahawa gejala-gejala anda tidak lama lagi akan hilang dan tiada apa yang perlu dibimbangkan. Anda mengharapkan untuk berada di sana awal atau pada masa, dengan penyambut tetamu yang berguna yang mungkin boleh mengimbangi pelantikan jika anda tiba lewat.

Apabila membuat temujanji dengan pengamal kesihatan alternatif atau pelengkap, ia adalah satu keadaan yang agak berbeza. Berikut adalah daftar senarai barangan untuk memastikan bahawa anda mendapatkan dilihat dan bahawa anda mendapatkan apa yang anda mahu.

Kebanyakan pengamal kesihatan alternatif tidak mempunyai penyambut tetamu, dan ramai yang tidak mempunyai kawasan penerimaan tetamu. Dan sebagainya, jika anda tiba terlalu awal, anda mungkin mendapati diri anda perlu menunggu di luar pejabat. Jadi pastikan bahawa anda tidak tiba lebih daripada 20 minit awal.

Atas sebab yang sama, mengatur temujanji anda supaya anda tidak tiba terlambat. Jika anda berfikir anda boleh mendapatkan memegang, bincangkan apabila anda membuat janji temu, supaya pengamal anda akan membuat pelan yang sewajarnya.

Jika membuat temujanji untuk perkhidmatan yang anda tidak pernah digunakan sebelum, tanya apa yang akan berlaku apabila anda membuat temujanji anda. Dan kemudian, anda boleh memilih untuk meneruskan atau tidak, sesuai dengan apa yang anda dengar. Sebagai contoh, jika anda mahu rawatan hipnosis kerana anda mengharapkan untuk menjadi tidak sedarkan diri, dan pengamal memberitahu anda ini tidak akan berlaku, maka anda mungkin ingin mencuba hipnosis berdasarkan maklumat baru ini juga, atau anda boleh memilih untuk tidak membuat pelantikan itu. Ini adalah lebih mudah daripada yang tiba pada temujanji dan kecewa.

Atas sebab yang sama, jika anda mempunyai apa yang anda percaya adalah perkhidmatan yang sama di tempat lain, menyemak pertama bagaimana pengamal ini ia. Sebagai contoh, anda mungkin mempunyai apa yang anda fikir adalah Reiki sebelum ini, tetapi ia telah diberikan di samping rawatan urut. Secara semulajadi, anda akan menganggap bahawa semua Reiki diberikan seperti ini, dan anda boleh tiba di temujanji anda berharap untuk mendapatkan orang-orang knot bekerja daripada otot anda, hanya untuk mendapati bahawa pengamal Reiki baru anda, seperti kebanyakan orang lain, tidak memberi urut.

Ambil masa untuk membuat temujanji, membiarkan e-mel pengamal atau menghantar mesej teks SMS dengan butiran lengkap tentang tempat, tarikh dan masa. Walaupun premis doktor dengan baik mendaftar diposkan, dan spa biasanya dalam sebuah hotel terkemuka atau gimnasium, pengamal alternatif boleh bekerja di sebuah pejabat kecil di sebuah blok besar atau dari bilik disesuaikan di rumah, dan jadi jangan menerima arahan tambahan atau peta . Dan sudah tentu, ia adalah baik untuk semak dua kali masa dan tarikh, atas alasan 1 dan 2.
Mengambil sedikit masa untuk memastikan anda mendapatkan apa yang anda mahu boleh memberi anda pengalaman penyembuhan yang hebat. Anda tiba lebih santai, dan anda mendapat manfaat sepenuhnya daripada rawatan yang anda pilih. Yang ingin anda satu perjalanan penyembuhan menyeronokkan dan bermakna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar