Minggu, 08 November 2015

Kolesterol Tinggi Adakah Mudah Untuk Penyembuhan, Dan Anda Tidak Perlu Harga tinggi statin Dadah Untuk Mencapai Ia

Kolesterol Tinggi Adakah Mudah Untuk Penyembuhan, Dan Anda Tidak Perlu Harga tinggi statin Dadah Untuk Mencapai Ia

Saya baru-baru membaca sebuah artikel yang telah dikaji semula secara perubatan oleh seorang doktor yang mempunyai sekumpulan mengesankan huruf di belakang namanya. Artikel itu telah pada dasarnya menyatakan bahawa kaedah alternatif untuk berurusan dengan kolesterol tinggi adalah mungkin tetapi pada akhir pengalaman membaca yang ia menjadi jelas bahawa artikel itu adalah benar-benar ada tout manfaat ubat statin untuk menurunkan kolesterol manakala mengurangkan manfaat pemakanan dan gaya hidup perubahan. Artikel ini lebih-lebih lagi mempunyai saraf untuk kuat membayangkan bahawa rawatan alternatif seperti diet berasaskan tumbuhan, air tulen, dan senaman yang kerap mungkin meletakkan anda pada risiko kesan sampingan yang buruk. Padahal ia terus membayangkan bahawa ubat statin bebas daripada kebimbangan berbahaya.

Adakah anda pernah membaca kolesterol pharmeceutical anda menurunkan label dadah? Jika anda tidak mempunyai sila meluangkan masa untuk berbuat demikian sekarang. Anda akan mendapati bahawa terdapat pelbagai kesan sampingan yang berbahaya yang disenaraikan di label dan kesan sampingan yang paling teruk yang disenaraikan ialah maut. Ia seolah-olah saya bahawa kesan-kesan sampingan buruk wajar label "BERBAHAYA" pada setiap botol preskripsi sangat tinggi yang berharga. Apakah kami akan label yang sama pada Sunkist pusat Orange? Saya tidak fikir begitu!

Doktor dan Big Pharma tidak membuat keuntungan bilion dolar di makmal mereka mengandungi sintetik buatan jika tiada siapa yang sakit. Kadang-kadang mereka boleh meyakinkan anda bahawa anda sakit melalui kempen pengiklanan yang disasarkan supaya anda diyakinkan bahawa anda sangat memerlukan ubat terlampau tinggi berharga, tetapi lebih kerap daripada tidak mereka tidak perlu untuk meyakinkan anda bahawa anda sakit kerana gaya hidup yang tidak sihat anda mempunyai melakukan itu untuk mereka. Apa yang mereka benar-benar perlu lakukan adalah menjual kepada fakta bahawa mereka mempunyai pil ajaib yang akan menjadikan kamu lebih baik.

Malangnya ini "pil ajaib" tidak benar-benar apa-apa tetapi untuk menutup gejala yang membuat anda sengsara. Mereka tidak menghapuskan masalah ini dalam apa jua bentuk cara atau bentuk. Ia tidak banyak berbeza daripada anestesia. Anesthesia tidak mempunyai apa-apa kuasa untuk meniadakan kesan sampingan yang buruk dipotong terbuka di tiga pintasan pembedahan anda, ia semata-mata meletakkan anda tidur supaya anda tidak merasa kesakitan keganasan yang dilakukan kepada badan anda. Dengan kata lain, ia topeng gejala.

Ubat statin adalah tidak berbeza. Mereka topeng gejala tidak selesa yang disebabkan oleh diet haiwan berasaskan tidak sihat anda, penyempurnaan berat anda fruktosa tinggi sirap jagung, lemak trans, susu dan telur, sebagai tambahan kepada "sofa kentang" gaya hidup anda. Ubat yang tidak dan tidak boleh menyembuhkan anda tetapi mereka menutup gejala yang tidak menyenangkan, namun, masalah akar masih festers dan tumbuh.

Jika anda mempunyai kolesterol tinggi hari ini anda perlu tahu bahawa Big Pharma dan doktor yang telah dibeli oleh mereka mempunyai bantuan band untuk masalah anda. Ia adalah sangat mahal dan ia datang dengan pelbagai akibat yang seburuk-buruknya, tetapi mereka berpeluang untuk membuat apa-apa keuntungan yang anda tidak akan mendapatkan sudu lurus dari mereka. Anda juga akan mungkin tidak pernah mendengar daripada mereka bahawa kolesterol anda boleh selama-lamanya dibawa masuk ke tahap yang selamat dengan mudah perubahan diet dan gaya hidup. Ini reformasi pemakanan akan menyelamatkan anda sekumpulan wang setiap bulan dan latihan tambahan sedikit juga adalah percuma.

Dasarnya adalah bahawa artikel seperti yang saya baca yang "perubatan dikaji" oleh "MD, MPH", yang membawa maksud penawar kesihatan semulajadi seperti perubahan pemakanan dan senaman boleh datang dengan kesan sampingan yang jahat, manakala ubat statin dibuat beberapa makmal jauh menimbulkan risiko tersebut, adalah tema yang sama di kalangan pengamal perubatan. Ia adalah mudah untuk melihat bahawa dolar yang maha kuasa telah membentuk pendapat mereka yang bertentangan dengan kebenaran atau akal. Sila tidak akan ditipu untuk memberikan peratusan yang tinggi gaji mingguan anda membayar untuk ubat-ubatan berbahaya dengan margin keuntungan sebanyak 500,000 peratus atau lebih. Memilih dan bukannya untuk perubahan dalam diet dan gaya hidup yang bukan sahaja akan menjimatkan sekumpulan wang di kedai runcit, tetapi selama-lamanya akan membatalkan keperluan anda untuk topeng gejala buruk dengan menggunakan ubat-ubatan sintetik tinggi yang berharga. Mana-mana doktor yang akan menafikan ini adalah tidak kurang daripada penipuan.

Demi anda dan keluarga anda, tidak mengambil umpan. Memperoleh kesihatan dan penyembuhan kamu melalui sistem imun yang sihat dirangsang oleh buah-buahan yang sihat, sayur-sayuran, kacang, biji, biji-bijian, kacang-kacangan, cahaya matahari, udara segar, air tulen dan senaman. Manfaat ini tidak akan ditandingi oleh ubat yang dibuat di dalam makmal. Menurunkan kolesterol anda adalah benar-benar agak mudah jika anda memilih untuk melakukannya dengan cara yang semulajadi. Ia mempunyai 100 peratus nisbah kejayaan yang berhampiran dan terdapat beribu-tiada kesan sampingan. Ia benar-benar adalah tidak brainer, bukan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar