Minggu, 08 November 2015

Cuba ini Mudah Namun berkuasa Latihan Mata Untuk Meningkatkan Wawasan

Cuba ini Mudah Namun berkuasa Latihan Mata Untuk Meningkatkan Wawasan

Terdapat beratus-ratus latihan mata untuk memperbaiki penglihatan. Beberapa kerja yang lebih baik dan lebih cepat daripada yang lain. Anda akan gembira untuk mengetahui bahawa beberapa latihan yang terbaik dan juga yang paling mudah untuk dilakukan.

Berapa banyak masa yang anda perlu menghabiskan melakukan senaman ini mata untuk memperbaiki penglihatan?

Anda tidak perlu menghabiskan berjam-jam setiap hari melakukan senaman mata untuk memperbaiki penglihatan. Beberapa minit setiap hari akan lakukan.

Saya telah mengetahui orang untuk mempunyai peningkatan yang besar dalam penglihatan mereka selepas hanya 5 minit sehari, manakala yang lain lebih suka untuk melakukan latihan selama 10-15 minit, atau sehingga satu jam.

Adakah anda perlu mengikuti rutin yang ditetapkan, atau anda boleh mencampurkan semuanya untuk menjadikannya lebih menyeronokkan?

Apabila anda mula keluar ia adalah yang terbaik untuk berpegang kepada rutin set sekurang-kurangnya sehingga anda mula melihat peningkatan dalam penglihatan anda. Apabila anda menjadi lebih berpengalaman bagaimanapun, anda boleh pergi untuk mencampurkan perkara untuk menjadikannya lebih menyeronokkan.

Anda boleh memberi diri rutin anda sendiri, atau - kerana anda tahu bagaimana latihan bekerja - anda juga boleh mencipta senaman mata anda sendiri untuk memperbaiki penglihatan.

Adakah penglihatan anda menjadi lebih buruk lagi apabila anda berhenti melakukan senaman ini?

Idea di sebalik senaman mata untuk memperbaiki penglihatan adalah untuk mengubah cara anda menggunakan mata anda.

Seperti yang anda menggunakan senaman yang anda akan mendapati diri anda mengguna pakai satu set baru tabiat yang boleh menyimpan kristal penglihatan anda jelas untuk selama anda hidup.

Akhirnya anda tidak lagi perlu untuk mengetepikan masa tambahan untuk senaman ini. Ramai orang mendapati bahawa mereka hanya melakukan latihan daripada tabiat pada masa-masa tertentu sepanjang hari, mengatakan apabila mereka berada di dalam kereta mereka dan lampu mati merah, atau semasa komersial yang semasa menonton TV.

Akhirnya, meningkatkan penglihatan anda secara semulajadi adalah tidak benar-benar tentang melakukan beberapa minit latihan yang dijadualkan dan menghabiskan sepanjang hari melakukan perkara-perkara yang merosakkan mata anda. Ia adalah mengenai membangunkan cara baru untuk menggunakan mata anda, yang akan memberikan anda penglihatan yang baik untuk sepanjang hayat anda.

Berikut adalah beberapa latihan mata banyak yang boleh membantu anda melihat dengan lebih baik supaya anda boleh buang mereka kaca mata.

Latihan # 1: Palming

Palming adalah salah satu latihan pertama yang perlu anda lakukan apabila anda memulakan belajar bagaimana untuk memperbaiki penglihatan secara semulajadi. Latihan mata memberi tumpuan kepada kerja, yang menetapkan tempat kejadian untuk semua latihan mata yang lain.

Sejak palming sebab fikiran anda, mata dan otot-otot di dalam dan sekitar mata anda untuk berehat, ia cenderung untuk meningkatkan koordinasi mata-otak anda. Akibatnya, banyak orang mendapati penglihatan mereka bertambah hanya dengan melakukan palming sahaja.

Ia secara umumnya diketahui bahawa lebih besar tahap kelonggaran yang dihasilkan oleh palming, lebih baik dan lebih tahan lama peningkatan dalam penglihatan anda.

Latihan # 2: Peralihan dan berayun

Adakah anda tahu bahawa mata anda tidak dapat tinggal tetap pada satu titik lebih daripada sebahagian kecil daripada kedua? Untuk anda mempunyai penglihatan yang baik, mata anda sebenarnya PERLU untuk beralih sekitar pada kelajuan yang sangat tinggi, walaupun anda merenung satu titik pada objek tidak bergerak.

Malah, lebih pesat peralihan mata anda, lebih baik penglihatan anda akan menjadi akibat.

Ini peralihan mata anda adalah sesuatu yang berlaku secara tidak sedar tanpa kita sedari.

Berayun adalah latihan mata di mana anda meniru mata ini beralih sedar. Dengan cara ini anda membuat mata anda melakukan apa mata orang dengan penglihatan yang baik melakukan secara automatik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar